Kick Off 2019

måndag 5 augusti 2019

Lars Romander

UPPSTART Rotaryåret 2019 2020 MED RESPEKTIVE och gäster

På den helt ombyggda Restaurang Lyckorna Brygga startade klubben på allvar igång Rotaryåret 2019-2020 med en härlig kick off den femte augusti. Klicka på rubriken för mer info och bilder!

Vår krögare Björn Andersson berättade om den omfattande renoveringen och att de kommer att hålla öppet alla dagar hela året med undantag av måndag och tisdag.

Specialarrangemang är alltid välkomna och kan ordnas parallellt med övrig verksamhet samt genom utnyttjande av hela restaurangen för lite större aktiviteter med upp till 200 personer.

Vi bjöds på en suverän stekt torskfilé serverad med med grön sparris, färskpotatis och brynt smör toppad med en sallad på sockerärtor, fänkål, dill, pepparrot och ägg. Delikat!

Vi serverades av mycket trevliga och glada servitriser.

Programkommittén presenterade ett mycket intressant program för hela hösten, bl.a. innefattande debatter, föreläsningar och besök av vår senast invalda medlem i Svenska Akademien, författaren Ellen Mattson.