Tomtar på Torp

tisdag 10 december 2019

BF

Klicka för stor bild eller klicka på rubriken för mer info.

När vi är klara betalar Torp Köpcentrum ut 34 000 till vårt vattenprojekt i Kenya.

Nu är tomtarna på Torp på plats. Under första helgen var det tomtar från Ljungskile RK. På lördagen var Christer tomtefar och på söndagen Lars-Göran.

Tomtemor hette Eva-Lena på lördagen och Annika på söndagen. Tomtenissen Per tjänstgjorde båda dagarna. Barnen älskade att sitta i tomtens knä och bli fotograferade av stolta föräldrar. Alla små barn fick en liten nalle, de större en reflex. Alla fick en skumtomte. Kommande helger sköter Uddevalla klubbarna bemanningen i tomtestugan. Men den 23 är vi med igen.