Båtmässan 2020 Göteborg

måndag 10 februari 2020

BF/LR

Rotary hade en monter hela veckan under båtmässan i Göteborg.

Under lördagen den 8 februari bemannades montern av två medlemmar från Ljungskile (Per Berndtsson och Bengt Frisk) samt två från Uddevalla Byfjorden. Vi fick informera besökare om Rotary och visa en posterutställning om vattenprojektet i Kenya. Vi visade också filmen om hur man bygger en källa.Vi fick mer än 150 besökare till vår monter. Bland besökarna fanns Eva-Lena och Harald. Denna aktivitet med deltagande på båtmässan var en bra aktivitet att sprida kunskap om Rotary. Under lördagen den 8 februari bemannades montern av två medlemmar från Ljungskile (Per Berndtsson och Bengt Frisk) samt två från Uddevalla Byfjorden. Vi fick informera besökare om Rotary och visa en posterutställning om vattenprojektet i Kenya. Vi visade också filmen om hur man bygger en källa.Vi fick mer än 150 besökare till vår monter. Bland besökarna fanns Eva-Lena och Harald. Denna aktivitet med deltagande på båtmässan var en bra aktivitet att sprida kunskap om Rotary.