Presidentskifte 2020-06-22

tisdag 23 juni 2020

BF/LR

Presidentskiftet i Ljungskile Rotaryklubb ägde rum på Folkhögskolans balkong på aftonen den 22 juni.

Vädret var mulet men med uppehåll. Vi var 14 medlemmar och en gäst som övervarade ceremonin. Vi undfägnades med cider och gott tilltugg. Presidentkedjan överlämnades till Annika Gustafsson av avgående presidenten Thomas Kofoed. Annika höll ett kort anförande där ho redogjorde för sina tankar som president för det kommande året. Det kommer delvis att bli annorlunda. Det första mötet blir den 17 augusti. Vi skall då åka upp på Bredfjället och ta oss till "Nya Försöket". Året kommer att bli mycket spännande!2 Så avslutade Annika med att påminna om Rotary distriktsmästerskapet i golf som äger rum den 17 augusti på Ale Kungsgården GK.